OTÁZKY

K REKLAMÁCIÁM

Firma VitaJuwel ponúka nadštandardné podmienky z pohľadu záruk a vzájomného vzťahu k svojim zákazníkom. Bežne poskytované záručné podmienky na výrobky sa pohybujú po dobu dvoch rokov. VitaJuwel poskytuje svojim zákazníkom predĺženú záruku na výrobné chyby až na sedem rokov. Zákazníci si už zvykli na bezkonkurenčnú kvalitu výrobku s ich vysokou pridanou hodnotou, ich nadčasovosť pri zachovaní dlhodobej funkčnosti. Z tohto dôvodu je možné ponúknuť dlhodobú záruku.

Spoločnosť VitaJuwel však ide ešte ďalej. Všetkým zákazníkom bez časového obmedzenia ponúka v prípade poškodenia vlastného produktu naplneného minerály zľavu vo výške 50%. Táto jedinečná ponuka platí pri doručení všetkých minerálov vo výrobkoch obsiahnutých. Zákaznícke údaje berieme ako samozrejmosť.


ZÁRUKA NA DOBU

7 ROKOV

VitaJuwel poskytuje svojim zákazníkom nadštandardné záruku po dobu 7 rokov na výrobné chyby. Na fľaše Inu! poskytujeme 2-ročnú záruku. Podľa našich skúseností už počas dvanástich rokov vieme, že početnosť výskytu chýb na výrobkoch VitaJuwel je veľmi nízka. Z tohto dôvodu si dovolíme rozdeliť vady na výrobkoch do jednotlivých bodov.

Odporúčania od nás - v prípade poškodenia nedporučujeme produkt naďalej používať. 

1 / Vlastníte drahokamovou fiolu s niektoré s nami ponúkaných drahokamových zmesou – vznikla napäťová puklinka. Táto prasklina sa môže prejavovať spravidla v spodnej časti fioly (kde sú umiestnené drahokamy). Ak táto vada nastane a vznikne len jedna priama puklinka bez akýchkoľvek iných prasklín rozvinutých do bokov či strán, jedná sa o výrobnú vadu. Každá fiola je výrobok českých sklárov, ručne fúkaný a môže nastať napäťová prasklina. 

2 / Vlastníte drahokamovou fľašu ViA alebo drahokamový modul – vznikla napäťová puklinka na sklenené časti modulu, v ktorom sú umiestnené drahokamy. Ak táto prasklina bude v jednej línii, bez akýchkoľvek iných prasklín rozvinutých do bokov či strán, jedná sa o výrobnú vadu.

3 / Vlastníte drahokamovou fľašu ViA s uzávermi (viečkami) – dochádza k pretáčaniu časti horného alebo spodného viečka voči plastovej vnútornej časti. Ak viečka nevkladáte do umývačky riadu, poprípade nemý pod rýdzo horúcou vodou, jedná sa o záručnej vadu. 

4 / Nastala akákoľvek iná situácia ohľadom produktu VitaJuwel, u ktorej si nie ste istí? 

Ako postupovať v prípade vyššie uvedený bodov? 

A / zhotovte si pár fotografií od spomínaného produktu so zameraním na daný problém. Prosíme o minimálne 3-4 fotografie z rôzneho uhla pre prípadné pre čo najkvalitnejšie posúdenie daného problému. Tieto fotografie si uložte pre prípadné následné použitie. 

B / nižšie nájdete reklamačný formulár, ktorý vyplňte a priložte k danému produktu. 

C / daný výrobok VitaJuwel dôkladne zabaľte tak, aby bol doručený na firemné adresu bez akéhokoľvek ďalšieho poškodenia. V prípade vzniknutia ďalšie chyby nemožno posúdiť túto záležitosť v rámci reklamácie. Ďakujeme za pochopenie. 

D / po doručení balíka so všetkými vyššie uvedenými náležitosťami obratom záležitosť posúdime. Budeme vás informovať (telefonicky alebo emailom) o priebehu reklamačného riešení. 

 


NADŠTANDARDNÁ ZÁRUKA

S 50% ZĽAVOU

Všetkým zákazníkom bez časového obmedzenia ponúkame v prípade poškodenia vlastného produktu VitaJuwel naplneného minerály zľavu vo výške 50%. Táto jedinečná ponuka platí pri doručení všetkých minerálov vo výrobkoch obsiahnutých.

Odporúčania od nás - v prípade poškodenia nedporučujeme produkt naďalej používať.

1 / Vlastníte drahokamovou fiolu, drahokamový modul od fľaše VíA, fiolino, či iný výrobok VitaJuwel obsahujúci drahokamy – došlo k rozbitiu spomínaného produktu vlastným zavinením.

Ako postupovať v prípade vyššie uvedeného bodu?

A / zhotovte si pár fotografií od spomínaného produktu so zameraním na daný problém. Tieto fotografie si uložte pre prípadné následné použitie. 

B / nižšie nájdete reklamačný formulár, ktorý vyplňte a priložte k danému produktu. 

C / daný výrobok VitaJuwel dôkladne zabaľte tak, aby bol doručený na firemné adresu. V prípade deštrukcie sklenené schránky, postačí zaslanie všetkých drahokamov obsiahnutých v produkte. Rozbité sklo je plne recyklovateľné. 

D / po doručení balíka so všetkými vyššie uvedenými náležitosťami obratom záležitosť vyriešime. Nový produkt následne odosielame na adresu uvedenú v reklamačnom formulári.


MIMORIADNA PONUKA

V PRÍPADE POŠKODENIA KARAFY ERA A GRANDE

Všetkým zákazníkom bez časového obmedzenia ponúkame v prípade vlastného poškodenia produktu VitaJuwel v podobe karafy ERA a GRANDE zľavu vo výške 20% na nový produkt. Túto mimoriadnu ponuku možno poskytnúť na základe predchádzajúcej emailovej komunikácie so zaslaním minimálne 3-4 fotografií od daného produktu.


DORUČOVACÍ ADRESA: VitaJuwel CZ&SK, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek. 

*na rovnakej adrese je aj výdajné miesto Zásilkovny.

 

Zůstaňte s námi v kontaktu také na Facebooku