Proces objednávania

PROCES OBJEDNÁVANIA
OBJEDNÁVKA & PLATBA
Musím byť u vás registrovaný, aby som si mohol kúpiť tovar?

Registrácia nie je potrebná na nákup. Ak sa u nás zaregistrujete, budete môcť vždy skontrolovať stav svojich objednávok. Zároveň budete mať faktúry za objednávky na jednom mieste, pohodlne v elektronickej podobe.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Pokiaľ ide o platbu, máte tri možnosti: platba kartou online, dobierka a bankový prevod. Hotovosťou/kartou môžete zaplatiť pri prevzatí objednávky v predajni.

Výrobok nemožno pridať do košíka / nemožno dokončiť objednávku. Čo mám robiť?

Skúste pridať do košíka znova. Ak sa to nepodarí ani na druhýkrát, môže byť technický problém na našej strane, okamžite nás kontaktujte prostredníctvom live-chatu tu na našej stránke v pravom dolnom rohu. Sme vám k dispozícii každý deň od 8:00 do 21:00. Prípadne zavolajte na číslo +420 608 262 656 alebo napíšte e-mail na adresu info@vitajuwel.sk

Položka, ktorú chcem, nie je na sklade. Kde si môžem overiť jej dostupnosť?

99 % výrobkov VitaJuwel sa snažíme držať na sklade. V prípade nedostupnosti výrobku nás prosím kontaktujte. Pre rýchle informácie o dostupnosti nás prosím kontaktujte buď prostredníctvom live-chatu alebo telefonicky na čísle +420 608 262 656.

Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku prostredníctvom platobnej brány. Ako mám postupovať?

Najjednoduchšie je vytvoriť novú objednávku online na platbu kreditnou kartou. Ak platba neprebehne ani na druhýkrát, môžete sumu uhradiť bankovým prevodom na základe potvrdenia objednávky, v ktorom nájdete platobné doklady. Treťou možnosťou je zaslať objednávku na dobierku. V tomto prípade vás požiadame, aby ste nás o tom informovali e-mailom: info@vitajuwel.sk.

Ako zistím, či je moja objednávka platná?

Po odoslaní objednávky dostanete na svoj e-mail potvrdenie objednávky. Zvyčajne sa tak stane najneskôr do 2-3 minút. Vtedy viete, že objednávka bola podaná a informácie sa k nám dostali.

Zadal som objednávku. Nedostal som potvrdenie. Čo mám robiť?

V týchto prípadoch ide zvyčajne o chybu pri zadávaní e-mailovej adresy. Objednávka prejde cez náš systém, ale nedostanete potvrdzujúci e-mail. Pre rýchlu informáciu o tom, či máme vašu objednávku v evidencii, nás prosím kontaktujte buď prostredníctvom live-chatu alebo telefonicky na čísle +420 608 262 656 alebo e-mailom: info@vitajuwel.sk.

Chcem zmeniť svoju objednávku. Ako to mám urobiť?

V tomto prípade stačí odpovedať na e-mail s potvrdením objednávky a opýtať sa, akú zmenu chcete vykonať. Vaše informácie o zmene zapracujeme do objednávky.

Ako zistím stav svojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás budeme informovať v troch krokoch: 1) potvrdenie objednávky, 2) spracovanie objednávky a informácie o expedícii do skladu, 3) doručenie kuriérovi.

Rozhodol som sa zaplatiť bankovým prevodom. Ako zistím, že všetko prebehlo v poriadku?

V prípade prijatia platby bankovým prevodom vám zašleme potvrdzujúci e-mail. Ak bola vaša objednávka zaplatená bez toho, aby ste dostali potvrdzujúci e-mail, okamžite nás kontaktujte. Tovar odošleme bezodkladne po prijatí finančných prostriedkov na náš účet.

Ako dlho musím zaplatiť za svoju objednávku, ak si vyberiem spôsob platby "prevodom"?

Objednávka je splatná do 7 dní. Dátum splatnosti začína plynúť od dátumu vytvorenia objednávky. Po uplynutí lehoty sa objednávka automaticky zruší.

MOŽNOSTI DORUČENIA
Aké sú možnosti doručenia?

V súčasnosti spolupracujeme s dvoma dopravcami, s ktorými máme dlhodobo pozitívne skúsenosti – PPL a Packeta. Druhou možnosťou je využiť službu doručovania balíkov s doručením na vami zvolené miesto odovzdania. Viac TU.

Potrebujem expresné doručenie. Môžem dostať balík do druhého dňa?

Každú objednávku sa snažíme odoslať expresne. Ak objednávku zadáte do 10:30, garantujeme vám doručenie kuriérovi v ten istý deň. Podľa našich skúseností spoločnosť PPL doručuje zásielky v 99 % prípadov na druhý deň. To platí v Českej republike. Pre Slovensko nie je v súčasnosti možné doručenie do druhého dňa. V prípade potreby nás prosím kontaktujte.

Ako rýchlo môžem očakávať doručenie v rámci Slovenskej republiky?

Ak si objednáte do 10:30, garantujeme vám odoslanie v ten istý deň. Podľa našich skúseností sú spoločnosti PPL aj Packeta (Zásilkovna) schopné doručiť zásielku do tretieho dňa. Závisí to od vyťaženosti prepravcu alebo od otváracích hodín výdajného miesta.

Predávate výrobky zo skla. Príde môj výrobok bez poškodenia?

Sme si plne vedomí toho, že pracujeme so sklenenými výrobkami. Na základe toho venujeme maximálnu pozornosť baleniu, ochrane výrobkov a preprave. Podľa našich skúseností 99 % zásielok výrobkov VitaJuwel dorazí v úplnom poriadku a bez poškodenia.

Chcem poslať objednávku do zahraničia. Je to možné?

Implementácia je samozrejme možná. Pri vytváraní objednávky do poznámky uveďte presnú adresu, na ktorú chcete zásielku doručiť. Po prijatí objednávky vás budeme kontaktovať s výškou poštovného do danej destinácie na základe cenníka dopravcu.

DORUČENIE (VYZDVIHNUTIE) ZÁSIELKY
Ako ma bude dopravca informovať o čase doručenia?

Od spoločnosti PPL dostanete potvrdzujúci e-mail o predpokladanom čase doručenia. Dostanete aj textovú správu a kuriér zvyčajne zavolá zákazníkovi pred doručením. V prípade spoločnosti Packeta (Zásilkovna) dostanete textovú správu a e-mail, keď bude zásielka prijatá na vami zvolenom mieste. V tomto okamihu je zásielka pripravená na vyzdvihnutie.

Nemôžem si vyzdvihnúť balík v pobočke Packety (Zásilkovny). Čo mám robiť?

Štandardná doba skladovania zásielky je 5 dní. Budete potrebovať informácie o sledovacom čísle a mene i príjemcovi zásielky.

Kuriér z PPL ma nezastihol na adrese. Kde si mám balík vyzdvihnúť?

PPL zvyčajne funguje tak, že opakuje doručenie balíka nasledujúci deň. Ak ani v tomto prípade nedôjde k doručeniu, kuriér uloží balík v najbližšom Parcel Shope (výdajnom mieste PPL). Na tomto mieste vám bude oznámená adresa, na ktorej bol balík uložený.

Za svoju objednávku platím na dobierku. Dostanem od kuriéra / na mieste doručenia doklad o zaplatení?

Ak o to požiadate, vždy dostanete potvrdenie o platbe. Bez ohľadu na to, či platíte kreditnou kartou alebo v hotovosti.

Mám prevziať zásielku, ktorá je zjavne poškodená?

V tomto prípade zásielku neprijímajte. S najväčšou pravdepodobnosťou bola zásielka poškodená v dôsledku nesprávneho zaobchádzania počas prepravy. Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle +420 608 262 656, dohodneme sa s vami na ďalšom postupe.

Môj balík prišiel a tovar je poškodený. Čo mám robiť?

Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle +420 608 262 656. Spoločne záležitosť vyriešime k vašej maximálnej spokojnosti.

Kde si môžem osobne vyzdvihnúť svoju objednávku z e-shopu?

Momentálne je možný osobný odber iba v Českej republike, a to na adrese: Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek, CZ.

DARČEKOVÝ POUKAZ, DARČEK
Produkt VitaJuwel chcem darovať ako darček. Je možné poslať balík priamo na adresu príjemcu?

Je to samozrejmosť, informácie budeme požadovať v poznámkach k objednávke. Objednávku vám radi zašleme na vami zvolenú adresu. Faktúru vám zasielame len elektronicky, neprikladáme ju do balíka. Pri zadávaní vlastnej objednávky by sme vás požiadali, aby ste do poznámok uviedli kompletnú adresu vrátane telefónneho čísla alebo e-mailu. Ak neuvediete e-mailovú adresu príjemcu, použijeme váš e-mail. V tomto prípade budete môcť použiť sledovacie číslo, aby ste mali presný prehľad o doručení.

Môžem k objednávke dostať darčekovú tašku?

Samozrejme. Stačí to uviesť do poznámky k objednávke.

Je možné si u vás kúpiť darčekový poukaz? Aká je jeho hodnota?

V našom e-shope sú k dispozícii darčekové poukážky v rôznych hodnotách. Po prijatí objednávky darčekovej poukážky v danej hodnote vám obratom zašleme vytlačenú darčekovú poukážku vrátane katalógu výrobkov.

Má darčekový poukaz obmedzenú platnosť?

Darčekový poukaz platí 12 mesiacov.

Ako môžem uplatniť darčekový poukaz?

Každý darčekový poukaz má jedinečný kód. Môžete ho pri dokončení objednávky. Keď ho zadáte do políčka "zľavový kód" v nákupnom košíku, automaticky sa odpočíta suma uvedená na darčekovom poukaze. Hodnota poukazu sa musí použiť pri jednom nákupe, sumy nie je možné rozdeliť.

Mám darčekový poukaz, ale nie je možné ho vložiť do košíka. Ako mám postupovať?

Pre ďalšie kroky v tejto záležitosti nás prosím kontaktujte buď prostredníctvom live-chatu, alebo telefonicky na čísle +420 608 262 656, alebo e-mailom: info@vitajuwel.sk.