Reklamácia tovaru
REKLAMÁCIE TOVARU
Potrebujete reklamovať výrobok zakúpený v našom e-shope? Nižšie sa vám pokúsime podrobne popísať, ako postupovať, aby sme spoločne dospeli k čo najrýchlejšiemu riešeniu. Poďme sa na to spoločne pozrieť!
AKÉ SITUÁCIE MÔŽU NASTAŤ?
1. TOVAR PRIŠIEL OD DOPRAVCU POŠKODENÝ
Snažíme sa takýmto situáciám predchádzať. V časti Preprava a platba podrobne uvádzame, ako dbáme na precízne zabalenie výrobku. V malom percente prípadov sa však môže stať, že dostanete poškodený výrobok v dôsledku nesprávneho zaobchádzania pri preprave. Hneď po prevzatí balíka od prepravcu skontrolujte jeho obsah, aby ste sa uistili, že všetko dorazilo v poriadku. Ak nie, okamžite nám zavolajte alebo napíšte. Situáciu budeme promptne riešiť.
2. VLASTNÍM FIOLU A OBJAVILA SA NA NEJ TRHLINA SPÔSOBENÁ NAPÄTÍM.
Túto trhlinu možno zvyčajne vidieť v spodnej časti fioly (kde sú umiestnené drahokamy). Ak sa táto vada vyskytne a ide len o jednu rovnú trhlinu bez ďalších trhlín rozvíjajúcich sa do strán alebo bokov, ide o výrobnú vadu. Každá fiola je výrobkom českých sklárov, je ručne fúkaná a vo výnimočných prípadoch sa môže vyskytnúť prasklina spôsobená napätím.
3. VLASTNÍM FĽAŠU VIA ALEBO MODUL S DRAHOKAMAMI A OBJAVILA SA PRASKLINA.
Na sklenenej časti modulu, v ktorej sú umiestnené drahokamy, sa vytvorila trhlina spôsobená napätím. Ak je táto trhlina v jednej línii, bez ďalších trhlín vyvinutých do strán alebo bokov, ide o výrobnú vadu.
4. VLASTNÍTE FĽAŠU VIA S UZÁVEROM (VIEČKOM)
Časť horného alebo dolného uzáveru sa pretáča proti plastovej vnútornej časti. Ak sa viečka nevkladajú do umývačky riadu alebo neumývajú pod horúcou vodou, ide o záručnú závadu. Fľaša ViA je netesná. V oboch prípadoch nás neváhajte kontaktovať. Na výrobok sa vzťahuje 7-ročná záruka a s fľašou VitaJuwel musíte byť dlhodobo spokojní. Budeme sa snažiť situáciu promptne vyriešiť.
5. AKÁKOĽVEK INÁ SITUÁCIA, KTORÁ NASTALA S VÝROBKAMI VITAJUWEL A O KTOREJ SI NIE STE ISTÍ.
AKO SA VYSPORIADAŤ S VYŠŠIE UVEDENÝMI BODMI?
1. Urobte niekoľko fotografií daného výrobku so zameraním na daný problém. Urobte aspoň 3 - 4 fotografie z rôznych uhlov, aby ste čo najlepšie posúdili problém. Tieto fotografie si uchovajte pre budúce použitie.
2. Stiahnite si formulár sťažnosti vo formáte Excel alebo PDF.
3. Vyplňte formulár sťažnosti. Podrobne opíšte problém a vyplňte všetky údaje.
4. Vytlačte formulár, podpíšte ho a priložte k reklamovanému tovaru.
5. Výrobok dôkladne zabaľte, aby nám bol doručený bez ďalšieho poškodenia. V prípade akéhokoľvek ďalšieho poškodenia nie je možné túto záležitosť posudzovať v rámci reklamácie. Ďakujeme vám za pochopenie.
6. Balík pošlite na našu adresu - VitaJuwel CZ&SK, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek.
KEDY BUDE REKLAMÁCIE SPRACOVANÁ?
Na reklamácie sa snažíme pozerať inak ako ostatní. Považujeme ju za najlepšiu možnú formu reklamy. Vždy sa snažíme zabezpečiť, aby bola vaša reklamácia vybavená čo najrýchlejšie. Súvisí to s našou víziou, t. j. kvalitnou starostlivosťou pred nákupom, počas neho a po ňom!
Keď nám príde balík ohľadom reklamácie, okamžite sa ním zaoberáme a informujeme vás. Sme oficiálnym zástupcom značky VitaJuwel, a preto máme priame spojenie s výrobcom. Konzultujeme s ním a zvyčajne máme vyjadrenie v priebehu desiatok minút alebo hodín. V skratke teda môžeme povedať, že vybavenie trvá niekoľko dní (vrátane zaslania nového tovaru). Vždy sa snažíme, aby bol tento interval čo najkratší.
DOŠLO K POŠKODENIU FĽAŠTIČKY/MODULU. AKO POSTUPOVAŤ?
Okrem 7-ročnej záruky ponúkame našim zákazníkom aj ďalšiu nadštandardnú záruku. Všetkým zákazníkom bez časového obmedzenia ponúkame 50 % zľavu na nový výrobok v prípade poškodenia ich vlastného výrobku s náplňou drahokamov VitaJuwel. Táto jedinečná ponuka platí pri dodaní všetkých drahých kameňov obsiahnutých vo výrobkoch. V prípade poškodenia neodporúčame výrobok ďalej používať.
Ak chcete aktivovať túto záruku, postupujte rovnako ako v časti "AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE VYŠŠÍCH BODOV?". V tomto prípade budeme postupovať rovnako ako v prípade reklamácie, t. j. rýchlo a transparentne. Hneď ako nám bude doručený balík s reklamáciou, budeme sa vecou okamžite zaoberať a budeme vás informovať.
ŠPECIÁLNA PONUKA V PRÍPADE POŠKODENIA KARAFY ERA / GRANDE
Všetkým zákazníkom bez časového obmedzenia ponúkame 20% zľavu na nový výrobok v prípade vlastného poškodenia výrobku VitaJuwel v podobe karáf ERA a GRANDE. Túto výnimočnú ponuku je možné uskutočniť na základe predchádzajúcej e-mailovej komunikácie s minimálne 3-4 fotografiami predmetného výrobku.
7-ROČNÁ PRÉMIOVÁ ZÁRUKA
Všetky výrobky VitaJuwel podliehajú vysokým štandardom kvality. Preto môžeme našim zákazníkom ponúknuť nadštandardnú 7-ročnú záruku. Dodatočná nadštandardná záruka zahŕňa poskytnutie 50 % zľavy na nový výrobok obsahujúci drahé kamene pri poškodení vlastnou vinou.
OFICIÁLNY ZÁSTUPCA VITAJUWEL
Sme oficiálnym zástupcom značky VitaJuwel. S majiteľmi spoločnosti máme vrúcny vzťah a sme s nimi v kontakte takmer denne. Preto sa môžete spoľahnúť na 100 % záruku profesionálnych služieb a záruku rýchlej odpovede na všetky vaše otázky.